مصاحبه آرشیو خبر ها
BBC به من گفتند کلاهخود بپوشم!

BBC به من گفتند کلاهخود بپوشم!

آلوارو موراتا در مصاحبه اش در مورد تک تک مدافعان یوونتوس صحبت کرد و از راهکار پیشنهادی آنها برای بازی روز دوشنبه پرده برداشت، این دو تیم در روز دوشنبه به مصاف هم خواهند رفت و مهاجم سابق یووه در گفت و گو با دیپورتس کواترو گفت:

 

برای اینکه خطرناک باشیم باید متحد بمانیم. مردم سعی می کنند جنجال های زیادی خلق کنند، مثل موردی که برای جرارد پیکه پیش آمد، اگرچه این مورد واقعا خنده دار بود.

 

موراتا به عنوان جاسوس تیم ملی اسپانیا شناخته می شود، چرا که این واحد دفاعی را به خوبی می شناسد:

 

من با هم تیمی های سابقم در یوونتوس صحبت کردم و آنها به من پیشنهاد دادند که کلاه خوب به سر کنم! آنها معمار موفقیت های یوونتوس در سالهای اخیر هستند. جیجی بوفون یک اسطوره است، لئوناردو بونوچی رییس است، جورجو کیه لینی قدرت را به تیم اضافه می کند و آندره آ‌ بارزالی کیفیت را. ایتالیا آنتونیو کاندروا را نخواهد داشت و این قضیه ضرر بزرگی برای آنها خواهد بود، اما آنها تیم فوق العاده ای دارند و برای پیروزی هرچه که دارند می دهند.

 

او در پایان در مورد پروسه ی بازگشتش به مادرید گفت :

 

موافقم که یک بار دیگر برای جایگاهم بجنگم ، اما خواسته ی من این است که خوشحال باشم و جایی که می خواهم بازی کنم.چیزی ندارم که به زیدان ثابت کنم ، من بازیکن کاستیا نیستم که فرصت پیدا کرده تا با رئال مادرید تمرینات پیش فصل را بگذراند.آنها تصمیم می گیرند که آیا می توانم به تیم رئال مادرید برسم یا نه ، من تمام تلاشم را می کنم که جایگاهی پیدا کنم ، اما اگر نشد راه حل دیگر پیدا خواهد شد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: